Sklejka, farba, klej, filc, lakier...
to wszystko... a efekty na zdjęciach :]
Blog powstał, żeby zaprezentować co można wyczarować mając odrobinę czasu i chęci.
Będą to głównie ręcznie malowane podkładki pod kubki/szklani/kieliszki.
Zapraszam do obejrzenia galerii, w której postaram się systematycznie pokazywać nowe wzory.

Jeśli mielibyście ochotę sprawić komuś bliskiemu lub sobie oryginalny prezent, to zapraszam do kontaktu:]
robinsonka@wp.pl

podkładki mają wymiar kwadratu 10x10 cm i odpowiednio 10 cm średnicy w przypadku koła,
grubość sklejki to ok 3mm, grubość filcu 1 mm,
wierzch zabezpieczony jest 3 warstwami wodnego lakieru.

niedziela, 16 stycznia 2011

całkiem coś innego :]

Zobaczyłam gdzieś kiedyś... i też chciałam zrobić... narobiłam się a narobiłam...nie wiem czy efekt jest tego wart...

Bukiet imieninowy z cukierków:]
20 cukierków - tiki taki i kasztanki :), duże, ciężkie...no i pyszne :] ale to akurat nie miało wpływu na trudności przy konstruowaniu bukietu:] bo to jest nie lada konstrukcja :]
do zrobienia bukietu potrzeba również foremek babeczkowych, drutu florystycznego, bibuły, ewentualnie szydełkowych kwiatków jak na obrazku.... oraz dużo, dużo cierpliwości:]
a i zapomniałabym o super kleju :]

1 komentarz:

  1. aż mi w brzuchu burczy, pysznie! Tylko krówek coś w bukiecie nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń